aliciamusa

Alla inlägg under januari 2012

Av aliciamusa - 14 januari 2012 21:10

Hehe, bläddra ner om du vill se den! x]

Det är BARA Don Omar i den xD Jag är ju det största Don Omar- Fanet i hela Världen   


Haha! Det var PanfuHannah som hjälpte mig (igen) hahahahahaha xDD

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ops, det blev många..............


//Aliciamusa    

Av aliciamusa - 13 januari 2012 13:19

 Här är veckans look:


 


Den heter: ♥~CheerLeader-Girl~♥

Haha, //Aliciamusa   

Av aliciamusa - 5 januari 2012 10:08

Här kommer lite bilder:

Äsch det kommer inga bilder, jag är för lat xDDDDDDD

Men det kommer en...



Hehe, Bra va?

//Aliciamusa ♥


Ps. Jag vill gärna ha mer röster till namnskyltarna : P



Av aliciamusa - 4 januari 2012 19:10

Jag tyckte veckans auto blev tråkigt så ny kan jag ha Veckans look!

Jag kommer hitta på egna namn till lookarna också xD

Här är veckans förresten   


 


Dennan look heter: ♥~ PartyPrinsessa ~♥

Haha :P


//Aliciamusa   

Av aliciamusa - 4 januari 2012 19:10

Jag tyckte veckans auto blev tråkigt så ny kan jag ha Veckans look!

Jag kommer hitta på egna namn till lookarna också xD

Här är veckans förresten   


 


Dennan look heter: ♥~ PartyPrinsessa ~♥

Haha :P


//Aliciamusa   

Av aliciamusa - 3 januari 2012 21:14

Jag har gjort lite namnskyltar som ni ska få rösta på vilken jag ska ha efter att jag har avslutat ett inlägg.

Den namnskylt som får flest röster har jag efter ett avslutat inlägg som jag just sa, här är dom...


      




Hehe, ganska bra? Ni får säga vilken namnskylt ni helst vill att jag har...


//Aliciamusa   

Av aliciamusa - 3 januari 2012 16:44

Jippey!! 2012!

Mammas kusin och pappas kompis var här i lördags och åt mat. :P

Sen när klockan blev 12 gick vi ut och sköt raketer, vi hade en stege som vi lade ner så här I_I_I_I_I_

Ni fattar... Jo det var en raket som fastnade i ett sånt där streck som står upp ser ni, den sprängdes

i det röret så att det där fina som kommer ut ur raketen sprängdes nere på marken istället för uppe i

luften!!!   


//Aliciamusa   



     

Presentation


Jag är en glad tjej som gillar att spela fotboll och piano!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Designen är av mig, Destiny!

Klicka på länken för att komma till min blogg!

 

http://panfuhannah.blogg.se/

 

♥ • My Mixpod • ♥

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Skriv i "Gästboken"! ;D

Flaming Arrow Glitter Purple

Ovido - Quiz & Flashcards