aliciamusa

Alla inlägg under juli 2012

Av aliciamusa - 31 juli 2012 14:09

Förlåt att jag inte har bloggat på några dar, igår var vi i "Tusenfryd" och, ja då hann jag inte blogga...

Jag ska börja ha dagens outfit, idag blir det att jag tar bilder från google för att jag inte har någon färdig bild på mig.


                                          

                                 

                                                  

                                   +


                                             


                                                  

                                     +


                                                  

  


                                                  

                                      =


                                                  

                                SNYGGT!!! ♥


Så men alla andra gånger ska jag ta kort på mig själv och lägga ut på bloggen.'


Byee! ♥


 

                                              

Av aliciamusa - 27 juli 2012 11:46

Ja, vi ska dit snart. Det ska bli lite kul. Men det är som tråkigast när pappa ska titta

på gamla maskiner...

Också behöver jag fler röster till sagan längre ner, annars kan jag inte göra den.

Igår var vi och fiskade. Vi fick inte ett enda napp.

I natt drömde jag att One Direction hade klätt ut sig till kungar... Skumt   

Vad ska jag skriva mer om då? Jo, skulle ni kunna kommentera lite, lite mer??

Det hade varit snällt.


Byee! ♥


 


Av aliciamusa - 26 juli 2012 12:30

Nu kommer bilder på sakerna som jag fick när jag fyllde år!!


 

Väska av mamma och pappa!


 

Schampo, balsam och duschkräm av mamma,pappa kanske Edwin och Simon


 

Örhängen av Edwin


 

Stenar i en liten kista av Edwin


 

Hårband av mamma och pappa


 

Twistband av mamma


 

Vattenfärger av mamma och pappa


 

Kollegieblock av mamma och pappa


 

Rutat block av mamma och pappa


 

Teckning av Simon


       

Kort från mormor och morfar


 

Halsband och armband av Hannah (PanfuHannah)


 

Överstrykningspennor av mamma och pappa


   

Örhängen av mamma och pappa


 

Glittrig T-shirt av mamma och pappa


 

Byxor av mamma och pappa


 

Tröja av mamma och pappa


 

Byxor av mamma och pappa


   

Scrapbook kit av mamma och pappa


 

Fiskedrag av Edwin


 

Blyertspennor och tejp av min kusin Joakim


 

Neccesär (eller hur det stavas) av mamma och pappa


   

Örhängen och halsband av min kusin Ina


 

Presentkort på kappahl av Rosita och Sören (min faster och hennes man)


   

Presentkort på Glitter och Kicks av mamma och pappa


 

Plånbok av mamma och pappa


 

ONE DIRECTION T-SHIRT!!!!!!!!! ♥♥♥ av mamma och pappa ♥♥♥♥ Jag älskar mamma och pappa!! ♥


One Direction Up All Night-album av mormor och morfar!! Jag älskar mormor och morfar!!!! ♥♥♥♥♥


Det var alla presenter. Byee! ♥  

Av aliciamusa - 26 juli 2012 11:48

Det kom en liten försening på bilderna, mamma hann

inte ladda upp dom igår. Hon ska göra det idag istället

så får vi se om bilderna dyker upp...   

Nu kan vi se vem som får veckans länkning:


edwin102.bloggplatsen.se Det är min lillebror han har

en blogg fast han skrev det första inlägget på ett halvår

idag, så det hade varit kul om han fick några läsare ♥

Nu kommer en bild till honom:


 


Och ett youtubeklipp:



Byee! ♥


 

Av aliciamusa - 25 juli 2012 14:30

När jag fyllde år så fick jag en t-shirt med One Direction!!!!

(min idol) Jag har på mig den just nu.

Jag fick en plånbok också. Jag ska snart lägga ut bilder på allt som jag fick.

Men det får vänta typ en timme. Jag ska börja på en saga. (vet aldrig om den blir avslutad xP) Men ni ska få rösta på vad den ska handla om och vilken tid och dag jag ska publicera den...


Rösta... NU!!!


Vad den ska handla om:


                                        

                                       Kärlek

                                       Rolig

                                       Komedi

                                       Sorglig

                                       Novell


Vilken dag och tid jag ska lägga ut den:



                                       Måndagar-16.00

                                       Onsdagar- 19.00

                                       Fredagar-14.00

                                       Söndagar-12.00 (om jag inte sover ;D)



Vad tycker ni??


Byee


 

                             

Av aliciamusa - 13 juli 2012 14:58

Hej, hej bloooggen!

Det var länge sen jag skrev nu. Jag hade lite bloggpaus  men jag glömde bort

att tala om det. Det var lite elakt. Jag har varit på Rhodos i två veckor också.

Det var varmt där. Ni kan få kommentera och fråga mig vad som helst

om semestern om ni vill. Här är min nya topplista på låtar:


1. More Than This-One Direction



2. Jay-Z-Forever Young



3. Payphone-Maroon 5



4. Starships-Nicki Minaj



5. Turn Up The Music Remix-Chris Brown & Rihanna



Så det var den. Ni kan gärna säga till era kompisar

att jag har börjat blogga igen...


Presentation


Jag är en glad tjej som gillar att spela fotboll och piano!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Designen är av mig, Destiny!

Klicka på länken för att komma till min blogg!

 

http://panfuhannah.blogg.se/

 

♥ • My Mixpod • ♥

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Skriv i "Gästboken"! ;D

Flaming Arrow Glitter Purple

Skapa flashcards